naluri seorang ibu..




Pada pagi 25 oktober 2009, perut terasa sakit lain macam...dalam dua jam sekali sakit tu berulang..menurut kata nurse sakit nak bersalin ni akan rasa dari pinggang dan akan menular ke bahagian depan..betul ke aku dah nak bersalin ni.. aku pun call mak kat kg tanya pendapat..mak aku cakap mungkin dah nak bersalin dah kot tapi aku confuse coz kalau nak ikutkan lagi 2 minggu baru bersalin...


kebetulan hari tu hari sabtu aku tak keja, tapi laki aku yang tak penah OT hari sabtu tiba-tiba kena keja plak..aku kat rumah sorang-sorang..riso gak kang tak pasal-pasal branak sorang2...pkl dua petang sakit aku makin kerap..aku call laki aku suruh balik...dalam pukul 4.30 petang sakit makin kerap...laki aku cakap baik pegi je hospital..rumah aku dekat je dengan hospital putrajaya...check2 tengok dah buka 2cm memang sah la aku nak bersalin...malam tu sakitnya tak reti aku nak crita..pkl 10.30mlm aku masuk bilik bersalin dan jam 11.03 mlm aku selamat melahirkan bayi aku yang comel montel tu...masa nurse letak baby atas dada aku mengalir air mata aku.. masa tu jugak husband aku sampai..tak sempat dia tengok aku meneran..ok gak klu tak malu gak aku..hihihihi...sakit ape semua hilang dalam sekelip mata..yang aku tau syoknye ada anak....yang diberi nama Muhammad Almys Bin Marsidi.

Ulasan